Přináším vám to nej.. z netu a mailíků :o)

Květen 2011

Memento mori...

27. května 2011 v 11:00 | jask* |  Video
ALKOHOL ZA VOLANT NEPATŘÍ!!!!!!!!!

Nelituj následujících 5 minut a vydrž se do konce. Garantuji Ti, že už v životě nebudeš pít před řízením a začneš si vážit života!!!!!!!!!!!!



Jen tiše poslouchej....

27. května 2011 v 10:36 | jask* |  Video

Proč muži milují ženská prsa

27. května 2011 v 10:18 | jask* |  Muži
Velká, malá, tak akorát - prsa muži milují. Odmalička. Chtějí se jich dotýkat, mazlit se s nimi, dokáží ne ně zírat celé hodiny. V čem tkví jejich kouzlo?

Uklidňují

Není to fráze, muži mají ňadra skutečně podvědomě spojená s pocitem klidu a bezpečí. Není tak úplně od věci, že obdařený hrudník občas přezdívají airbagem. Pokud si váš partner rád pokládá na prsy hlavu, nebo se o ně požitkářsky otírá a líbá je, připadá si chráněný a utíká do úplně jiné dimenze reality. Asi jako když se my schoulíme do skrčené "prenatálná" polohy. Spjatost s kojeneckým obdobím, kdy pro něj ňadra byla hlavním útočištěm a zdrojem energie, tu určitě je. Ačkoliv vidět matčina prsa by pro něj dnes mohlo být noční můrou, asociace, že tahle část těla je konejšivá, mu už v hlavě zůstala navždy.

Jsou tak ženská

Ňadra jsou na první pohled nejzřetelnější rozdíl mezi pohlavími, který lze registrovat. Nezpochybnitelně indikují ženství, tedy základní předpoklad, který na vás muži milují. Představují vizuální stimulaci.
Muži jsou na rozdíl od žen vzrušiví vizuálně. Zatímco jejich partnerka zareaguje na hlas, vůni, vzpomínku, nebo pasáž v červené knihovně, muži stačí přímý pohled. A protože jsou ňadra jedním ze zakrývaných tabu, schovávaným pro intimní chvíle, mají okamžitý erotický účinek, jakmile je před partnerem odhalíte.

Souvisí se sexem, jednoznačně

Prsa jsou jednou z nejcitlivějších erotogenních zón a tím dostává fascinace jimi další rozměr. Představa, že jejich dráždění je příjemné i vám, dělá mužům dvojnásobné potěšení. Všechno, co je stimulátorem vašeho sexuálního apetitu, lze totiž v očích mužů pokládat za zázračný vynález. Navíc jsou muži při sexu vizuálně stimulováni mnohem víc než ženy, a tak je pro ně pohled na harmonicky klenuté poprsí vzrušující pastvou pro oči.

Nic takového muži nemají

Znáte tu hlášku, že ňadra a modely vláčků mají hodně společného - jsou původně určené pro děti, ale hrají si s nimi hlavně tatínkové. Pro muže jsou tyhle polštářky prostě zajímavé, nic podobného na těle nemají.
Vzbuzují rozruch. Stačí si nevzít podprsenku nebo odhalit rýhu mezi jejich břehy a všichni muži v blízkosti znejistí. Dají se mnout, jsou tak hebké, bradavka po pár rafinovaných dotecích ztvrdne…Zkoumat tenhle orgán je nikdy nepřestane bavit.

Něžná fotbalistka aneb Řepka v sukních ...

23. května 2011 v 10:01 | jask* |  Video
Fotbal až tak nemusím, ale tohle .... hmmm... :o(


Modlitba

23. května 2011 v 9:49 | jask* |  Zábava



Němý svědek tsunami

23. května 2011 v 9:29 | jask* |  Foto
Tuhle fotku našli ve foťáku při uklízení po tsunami. Je úžasné, že paměťová karta byla pořád ještě funkční.
Ta fotka opravdu říká, jak se to stalo. Vidíte jak vysoká je ta stěna vody!!?? 1/2 vteřiny před tsunami....
Fotka je z ostrova Sumatra a výška vln je přibližně 32m.

Nemůžeme si byt jisti, ale nejspíš ten, kdo to fotil není už mezi živými. Jednalo se o sekundy. Dnes můžeme vidět to posledni, co viděl ten fotografve svém životě.



To byly šlágry... :o)

23. května 2011 v 8:26 | jask* |  Historie
Koncem 60. let už měl Karel Gott za sebou i desítky koncertův Las Vegas, slavný byl také v tehdejším západním Německu. Nosil kotlety a dlouhé vlasy à la Beatles.


60. léta

  • Jaké se nosily účesy
  • Holky natupírové drdoly. Kluci delší vlasy na patku a kotlety či souměrný střih »na kastrol«.
  • Jaké »frčelo« oblečení:
    Holky minisukně, kozačky, trička bez podprsenek, silonové punčocháče. Kluci květované košile, dlouhé pláště, úzké kalhoty.
  • Co se pilo na diskotékách:
    Pivo, vodka, citronáda.
  • Jaká hudba »letěla«:
    Karel Gott, Marta Kubišová, Waldemar Matuška, Elvis Presley, Beatles, Olympic.
  • Co se sbíralo:
    Známky, nálepky od sirek, gramofonové desky.
  • Co bylo »in«:
    Kotoučový magnetofon, kolo Favorit, stavebnice Malý chemik, žvýkačky.




  • Módní doplňky:
    Kytka v klopě, pampeliškový věnec.
  • Jaká auta se líbila:
    Oktávka (Škoda), Brouk (VW), Volha.
  • Idoly mladých:
    Olga Schoberová, Karel Gott, hokejisté, Brigitte Bardot, Twiggy, Beatles, Pelé.
  • Jak kluci říkali holkám:
    Frajerky, krasotinky, slečinky.
  • Kolik co stálo (rok 1965):
    Chléb (1 kg) 2,60 Kčs, mléko (1 l): 1,90 Kčs, flaška piva 10°: 1,50 Kčs, lístek do kina: 4 Kčs, benzin Normal: 1,80 Kčs.
  • Průměrná mzda:
    1490 Kčs (rok 1965).

70. léta




  • Jaké se nosily účesy:
    Holky dlouhé vlasy přes uši a na krku krátké (styl »kočka«) nebo kudrnaté »afro«. Kluci dlouhé nemyté vlasy (styl »mánička«).
  • Jaké »frčelo« oblečení:
    Úzké džíny »do roury«, vojenské kecky, džínové bundy ozdobené cvočky. Holky rozepnuté halenky, barevné síťové punčocháče, boty na tlustých podpatcích.
  • Co se pilo na diskotékách:
    »Zelená«, becherovka, pivo, kofola.
  • Jaká hudba »letěla«:
    Boney M, ABBA, Smokie, Queen, Suzi Quatro, Drupi, Ricchi e Poveri.
  • Co se sbíralo:
    Plakáty herců a zpěváků, známky, obaly od žvýkaček.
  • Co bylo »in«:
    Kazetový magnetofon, kinder vajíčka.
  • Módní doplňky:
    Spínací špendlíky (sichrhajsky).
  • Jaká auta se líbila:
    Trabant, Wartburg, Citroën (kačenka).
  • Idoly mladých:
    Libuška Šafránková, Jan Kodeš, Rachel Welch, Alain Delon.
  • Jak kluci říkali holkám:
    Kočky.
  • Kolik co stálo (rok 1975):
    Chléb (1 kg) 2,60 koruny, mléko (1 l): 1,90 koruny, flaška piva 10°: 1,50 koruny, lístek do kina: 4 koruny, benzin Normal: 4 koruny.
  • Průměrná mzda:
    2317 korun (rok 1975).

80. léta




  • Jaké se nosily účesy:
    Letěl styl »disko« a punk. Holky nosily vyfoukanou trvalou, culíky a čelenky. Kluci vyčesané a natužené vlasy do výšky
  • Jaké »frčelo« oblečení:
    Vojenský vatovaný kabát, sako s vycpávkami, kanady, kožené bundy, barevné svetry z NDR, úzké minisukně, tenisky, kalhoty volné, baseballové čepice.
  • Co se pilo na diskotékách:
    Kofola s rumem, ginfizz, cinzano, víno (čučo), »zelená«, myslivec, rum, pivo.
  • Jaká hudba »letěla«:
    Kiss, Depeche Mode, Michal David, Madonna, Michael Jackson, Kotvald-Hložek, Sandra, italské šlágry.
  • Co se sbíralo:
    Mončičáky, céčka, plechovky od nápojů, videa, hudební věže.
  • Co bylo »in«:
    Kazetový magnetofon s rádiem, Rubikova kostka, skateboard, kolečkové brusle, digitální hodinky, walkman.
  • Módní doplňky:
    Žiletka na řetízku, »placka« na bundě, potítka, vlněné pestré návleky.




  • Jaká auta se líbila:
    Fiat Uno, Renault Fuego.
  • Idoly mladých:
    Sagvan Tofi, Lukáš Vaculík, Iveta Bartošová, Petr Kotvald, Belmondo, princezna Diana, Michael Jackson, Sylvester Stallone, Depeche Mode.
  • Jak kluci říkali holkám:
    Buchty, bohyně, bembeřice.
  • Kolik co stálo (rok 1985):
    Chléb (1 kg) 3,60 koruny, mléko (1 l): 1,90 koruny, flaška piva 10°: 2,20 koruny, lístek do kina: 8 korun, litr benzinu: 6 korun.
  • Průměrná mzda:
    2920 korun (rok 1985).

90. léta

  • Jaké se nosily účesy:
    Mikáda (už na konci 80. let). Melíry. Dlouhé vlasy do gumičky. Kluci obarvená »vrabčí hnízda« nebo nagelované ježky s dlouhými vlasy vzadu (styl »Jágr«).
  • Jaké »frčelo« oblečení:
    Značkové sportovní - Puma, Adidas, Nike. Kalhoty »mrkváče«, kožené »křiváky«, trička s potisky hudebních skupin, na nohách »koně« nebo tenisky. Holky krátká trička pod prsa, šortky.
  • Co se pilo na diskotékách:
    Koktejly, ovocná vodka, fernet.
  • Jaká hudba »letěla«:
    East 17, Marky Mark, Bon Jovi, Elán.
  • Co se sbíralo:
    Plastové postavičky z akčních filmů, pohlednice, hudební CD, počítačové hry.
  • Co bylo »in«:
    Počítač, horké kolo, figurky Tamagoči, fén s difuzérem, PlayStation.
  • Módní doplňky:
    Zlaté řetízky, pověšené přes oblečení.
  • Jaká auta se líbila:
    Ford Sierra, VW Golf.
  • Idoly mladých:
    Tereza Pergnerová, Jaromír Jágr, Pamela Anderson, David Hasselhoff.
  • Jak kluci říkali holkám:
    Roštěnky, hérečky, carevny, kocouři, pichny.
  • Kolik co stálo (rok 1995):
    Chléb (1 kg) 10,20 Kč, mléko (1 l): 8,70 Kč, flaška piva 10°: 6 Kč, lístek do kina: 23 Kč, litr benzinu Special: 19,10 Kč.
  • Průměrná mzda:
    7004 korun (rok 1995).

Idoly podle generací. Které byly ty vaše?

23. května 2011 v 8:09 | Šťastné ženy |  Vztahy
"Ten je tak úžasnej! Ty oči, vlasy, vousy, ramena, svaly, hlas… Áááách…" Taky jste v době, kdy vám bylo sladkých "náct", obdivně vzhlížely k nějakému idolu a leckdy jste k němu dokonce zahořely pravou a nefalšovanou platonickou láskou?




Vinnetou a Old Shatterhnad, Paul Newman, Juraj Kukura, Robert Redford, Pavel Trávníček, Černý korzár neboli Kabir Bedi…

To byli muži, před kterými se dívkám podlamovala kolena mezi dvanácti a sedmnácti roky.

Ani ženy nezůstávaly stranou, i když tam byl ten obdiv směřován poněkud jinak. Prostě jsme chtěly vypadat jako ony.

Claudia Cardinale, Raguel Welch, Libuška Šafránková…






Jiné pak bolestně kvílely při zpěvu Jiřího Korna či Jiřího Schelingera, k zahození nebyl ani Viktor Sodoma. Dalším favoritem z pěvecké oblasti byl Petr Rezek.
Jakmile hráli ráno v rádiu jeho hit Prší krásně, měly jste jistotu, že bude celý den dobrá nálada.









Každá generace má své vlastní idoly. Každé desetiletí se rojí nové a nové a děvčata vzdychají, případně si zoufale rvou vlasy, když jim dojde, že nic víc než platonický obdiv a odvážné soukromé představy prostě nebude.

V osmdesátých letech patřili mezi ty nejpopulárnější Lukáš Vaculík a Sagvan Tofi, Michal David, Petr Sepeši, Michal Penk…

Devadesátá léta pak rozšířila řady idolů morální a spravedlivá parta z Beverly Hills 60210 a samozřejmě nejúžasnější Jack z Titanicu - Leonardo di Caprio.

To byl jen stručný výčet několika oblíbenců různých generací.
Jaké idoly patřily či patří k vám? Čí plakáty visely či visí nad vašimi postelemi a čí fotografie jste si pečlivě lepily do svých památníčků? Pojďte si na ně zavzpomínat....

Žena vyšší než muž. No a co?

21. května 2011 v 21:03 | ŽENA-IN.cz |  Vztahy
Je jakýmsi nepsaným pravidlem, že muž má být větší než žena. Pokud je tomu naopak, vzbuzuje pár pozornost. Muže považují za submisivního, pod pantoflem, o ženě jdou klepy, že je na tom asi špatně, když si našla takového prcka.




Láska je slepá a zpočátku jim výškový rozdíl asi nevadí. Jenže pak někdy mohou u muže převažovat pocity méněcennosti.

Už jsem se mockrát setkala s podobnými páry. Řeklo by se, že "malí" muži si budou zákonitě vybírat ženy, které je nepřevyšují výškou, ale opak je pravdou. Malým mužům se většinou líbí ženy vysoké.

Záleží na sebevědomí a ignoraci zažitého stereotypu. Vždyť jaké musí mít muž kvality, když je s ním žena o tolik vyšší než on.

A jaká musí být žena s výškou modelky (teď nemluvím o párech, kdy pro vysokou slečnu je hlavní nadité konto jejího partnera), když si vykračuje s někým, kdo je jí po ramena.

Přesto je takových párů hodně. Některé se snaží výšku vyrovnávat tím, že dámy snižují podpatky a pánové je zvyšují. Ale vypadá to spíš směšně.



Carla Bruni a Nicolas Sarkozi. Bývalá topmodelka se naprosto přizpůsobila. Podrážky jako papír a prezident Francie si nechává podpatky podrážet.




Michelle Obama a Barack Obama. První dáma USA se také vzdala vysokých podpatků ve prospěch svého muže.



Nicole Kidman a Tom Cruise. Kdysi šťastný pár, i když o nich kolovaly zvěsti, že výška Nicole jejímu muži vadí.
Mimochodem, jeho současná partnerka Katie Holmes je také o něco vyšší, ale přece jenom ho nepřevyšuje tolik jako kdysi Nicole.






Je lepší, když se to hodí za hlavu, jako to udělali Sophia Loren a Carlo Ponti. Sophia rozhodně vysoké podpatky neodložila a své krásné nohy hrdě ukazovala nejen svému manželovi.


Máme se bát věšteb?

16. května 2011 v 20:21 | jask* |  Zajímavosti


Zamysleme se...hodně se už stalo...





Jedna královna a 11 prezidentů..

15. května 2011 v 18:28 | jask* |  Zajímavosti

Ano, jedná se o Alžbětu II. britskou královnu, která je jedním z nejdéle vládnoucích britských panovníků a prezidenty USA.




Alžběta II.
královna Spojeného království
Alžběta II


Doba vlády


6. února 1952 - dosud
Korunovace2. června 1953
Narození21. dubna 1926 (85 let)
PředchůdceJiří VI.
PanovníkPhilip, vévoda z Edinburghu
PotomciCharles
Anna
Andrew
Eduard
RodWindsorská dynastie
OtecJiří VI.
MatkaAlžběta Bowes-Lyonová

Z malé Hermiony vyrostla módní ikona!

14. května 2011 v 10:39 | Moda.cz |  Celebrity
Mladičká herečka Emma Watson, kterou filmoví nadšenci Harryho Pottera znají spíše jako Hermionu Granger, toho má ve svých jednadvaceti letech za sebou už skutečně dost. Nejenže je z ní úspěšná herečka, kterou zná celý svět, vidět ji můžeme také v několika kolekcích luxusní módní společnosti Burberry nebo v reklamní kampani kosmetické společnosti Lancôme. A aby toho nebylo málo, byla také prestižním módním magazínem Glamour zvolena jako nejlépe oblékaná žena.


Emma Charlotte Duerre Watson

Celé jméno: Emma Charlotte Duerre Watson
Povolání:herečka, modelka
Datum narození:15. 05. 1990
Místo narození: Paříž, Francie
Znamení: Beran
Výška:> 165 cm

Emma Watson - krásná v šortkách i ve společenských šatech

Herečka a modelka Emma Watson tak svými modely oblečení porazila i Cheryl Colle, která se letos umístila tedy na druhém místě.

Její vkus je vytříbený a styl mění podle příležitosti. Na společenské akci ji uvidíte v nádherné luxusní róbě a venku ji klidně můžete zahlédnout v kraťasech, tílku, plochých botkách (i když měří pouze 165 cm) nebo v ležérním klobouku. Outfit sportovnějšího rázu jsme na Emmě mohli vidět například u příležitosti festivalu Glastonbury v červnu 2010. Ačkoliv byl outfit sportovnější, i tak se skládal ze samých prestižních značek. Korzet byl Louis Vuitton a denimové šortky značky Hudson. V listopadu roku 2010 všechny na Claridge rerecepci překvapila svými asymetricky řešenými šaty Vionnet v černé barvě, které ozdobila hned několika výraznými módními doplňky.



Styl Emmy Watson - oblečení, vlasy i líčení


Jak se tak zdá, Emma Watson preferuje hlavně pohodlný a ležérní styl, který čas od času vymění na společenské události za společenské šaty, které na ní vypadají vždycky skutečně obdivuhodně. Emma se snaží mixovat styly i jednotlivé kousky oblečení a doplňků tak, aby byl její výsledný outfit vždy originální a jedinečný. Také její účesy a make-up vypadají vždy přirozeně a nenuceně. Volí vždy jemné líčení, které se hodí jak pro denní, tak i noční nošení.



Z malé slečny vyrostla mladá dáma. Je opravdu neskutečné, jak čas letí a jak se lidé a jejich styl okolo nás mění. Z malé slečny v dlouhých vlasech, která svou kariéru odstartovala ve svých devíti letech ve filmu Harrym Potter, se postupně stala nejen skvělá herečka, ale také žádaná modelka. Zkrátila si vlasy, vyměnila šatník a teď se právoplatně stala nejlépe oblékanou ženou magazínu Glamour.



Stylová ikona, kterou Emma Watson je, inspiruje mnohé mladé slečny, kterým tak nevědomky pomáhá najít si svůj vlastní styl. Emma Watson svůj styl už našla a vyrostla tak do krásné mladé ženy, která svým šarmem dokáže okouzlit stovky přítomných.


Výsledky testu

13. května 2011 v 15:07 | jask*



Pokud jste si zvolili :


a) Jablko: To znamená, že jste osoba, která má ráda jablka.

b) Banán: To znamená, že jste osoba, která má ráda banány.

c) Jahodu: To znamená, že jste osoba, která má ráda jahody.

d) Broskev: To znamená, že jste osoba, která má ráda broskve.

e) Pomeranč: To znamená, že jste osoba, která má ráda pomeranče.



Rovněž se vsadím, že byste mě právě teď rádi nakopali někam ... :oD

Jen mě bohužel právě nenajdete, neboť stále hledám toho, co to poslal mně!! .))

Psychotest na 15 sekund.

13. května 2011 v 15:02 | jask* |  Zábava
Z následujících druhů ovoce zvolte jeden a zjistíte o sobě něco nového!
Prosím, zvažte vše důkladně, nebuďte zbrklí.
Je to paráda, sama jsem byla překvapená.
Vaše volba o vás toho hodně prozradí.


A) Jablko
B) Banán
C) Jahoda
D) Broskev
E) Pomeranč







1.lekce plavání .o)

13. května 2011 v 10:27 | jask* |  Video

Coca-Cola slaví 125 let! Máte ji rádi?

13. května 2011 v 10:14 | ŽENA-IN.cz |  Zajímavosti
Svět bez značky Coca-Cola? Ano, opravdu mohl existovat.
Abychom zjistili, co mohlo zastavit nejúžasnější bublinky na planetě, musíme se podívat na to, co se událo před více než sto lety, tedy v době, kdy Spojené státy, jak je známe dnes, ještě neexistovaly...

Jmenoval se John Stith Pemberton a měl se zapsat do historie jakožto vynálezce toho nejslavnějšího nápoje na světě: nápoje Coca-Cola.

Pemberton byl nejen výborným vědcem, avšak měl také smysl pro obchod a nenechal si, jak bychom dneska řekli, utéct příležitost mezi prsty.

V této době byl již v Evropě velmi populární nápoj Vin Mariani, alkoholický nápoj prodávaný jako tonik, který byl vyroben v roce 1863 francouzským chemikem Angelem Marianim. Co na něm bylo tak jedinečného? Prodával se jako "stimulátor mysli".
Když podal Mariani tento nápoj herečce, která trpěla depresí, pochvalovala si jeho zázračný účinek a z tohoto nápoje se stal jeden z nejznámějších nápojů viktoriánské éry, který byl oblíbený mezi spisovateli a básníky.

Pemberton vycítil příležitost a řekl si, že může být ještě lepší. V rozhovoru pro Atlanta Journal v roce 1885 uvedl, že jeho tonik kromě stimulace mysli podporuje i trávení, dýchání a posiluje nervový a svalový systém. 8. května 1886 nabídl Pemberton tento speciální nápoj majiteli lékárny Jacobs´, kterému velmi chutnal, a tak souhlasil s tím, že ho bude prodávat. Tato nealkoholická verze měla obrovský úspěch a účetní firmy Pemberton Chemical Company Frank Mason Robinson navrhl, aby byl pojmenován Coca-Cola, jelikož byl přesvědčen, že budou dvě písmena "C" vypadat dobře. Napsal tento název v té době velmi elegantním písmem nazývaným Spencerian.

Ještě před svou smrtí v roce 1888 prodal Pemberton recepturu americkému obchodníkovi jménem Asa Griggs Candler, který dokázal vybudovat impérium, které známe v dnešní době.

Candlerův příběh je jedním z oněch pravdivých příběhů člověka, který vlastní prací dosáhl na americký sen.
V roce 1873 přijel do Atlanty, bylo mu 22 let a měl pouze 1,75 dolaru v kapse, oblečen byl v podomácku ušitém oděvu a začal pracovat jako učedník u lékárníka George Jeffersona Howarda, který vlastnil významnou lékárnu na Peachtree Street.



Candler se vypracoval na zručného výrobce patentovaných léků a v roce 1888 koupil od Pembertona vlastnická práva, která ho opravňovala vyrábět tonik proti bolesti hlavy... nápoj Coca-Cola.

Podnikatel se rozhodl, že se soustředí na tento tonik především jako na osvěžující nealkoholický nápoj a dne a 29. ledna 1892 založil společnost The Coca-Cola Company.








Receptura je stále tajná!

Ingredience, které jsou všechny přrodní, jsou vypsány na každé plechovce i láhvi. V čem tedy spočívá ta klíčová receptura, která dělá z Coca-Coly tolik milovaný nápoj? Je to jednoduché: přesná a stále tajná kombinace koření a zeleninových výtažků. Seznam ingrediencí a jejich poměr je uložen v trezoru banky SunTrust v Atlantě a pouze dva ředitelé znají recept nazpaměť. Tito dva strážci samozřejmě nemohou společně cestovat. Co však není žádným tajemstvím, je fakt, že nápoj neobsahuje žádné umělé příchutě či přidané konzervanty. Přesně jako v roce 1866!

Je pátek 13. vážně nešťastný?

13. května 2011 v 9:52 | ŽENA-IN.cz |  Zajímavosti
Nechci nikomu brát víru v neštěstí způsobená číslem 13, zvlášť ne v tak nešťastný den, jako je tento, leč sama za sebe tvrdím, že "třináctka" je číslo dobré.

třináct


Jeden z možných důvodů nalézáme v Bibli. Počet lidí, hodujících při poslední večeři Páně, byl 13. Tím třináctým byl Jidáš Iškariotský - tedy zrádce Ježíše.

Svůj základ však může mít nešťastná třináctka i v matematice, neboť stoupenci Pýthagora považovali tuto číslici údajně za zlověstnou.

Historicky podložené je ovšem až datum pátek 13. října 1307, kdy započal francouzský král Filip IV. Sličný s pronásledováním templářského řádu. Jaké následky to pro řád mělo, víme všichni... a moc šťastné nebyly.

Je tedy 13 nešťastná?

Není. Je jen nesmírně zajímavá a vždy velice významná.

Všimněme si ale, že bez dvanáctky, která je číslem karmickým, není třináctka prakticky ničím. Ne tedy číslo 13, ale raději 12+1. Nevěříte?

o
Ve starověku byl po dvanácti letech vlády, na začátku třináctého roku, vždy rituálně zabit král.

o Tarotová karta "smrt" má číslo třináct, i když smrt v Tarotu smrt fyzickou neznamená. Jde o zakončení nějakého procesu či něco, co se stane náhle, nebo náhle skončí. A to nemusí být pokaždé negativní. Dvanáctku má viselec jako symbol konečné oběti.

o Dvanáct je planet zvěrokruhu a třinácté je Slunce. Také symbol uzavření.

o Dvanáct bylo apoštolů a uprostřed nich Ježíš. Ježíš je zde tedy stejně třináctým jako prvním.

o Hebrejsky se třináct řekne Echat, přičemž numerická hodnota, sečteme-li čísla, která symbolizují v hebrejštině každé písmeno, je také třináct. Alef=1, Chet=8, Dalet=4, což je hodně zajímavé. Slovo i jeho numerická hodnota mají v tomhle případě stejný význam.

o Máme dvanáct měsíců, ale třináct úplňků.

o Dvanáct bylo Heraklových (Herkules) úkolů. Třináctý pak je on sám a jeho prozření.

o Z Bible víme, že Jakub měl dvanáct synů, ze kterých povstalo dvanáct izraelských kmenů. Dovršením je sám Jakub jako třináctý.

o Dvanáct je proroků. Třináctým je Mesiáš.

o Stále Bible a Janovo zjevení apokalypsy - tady má žena dvanáct hvězd nad hlavou. Třináctou je ona sama.

o Josef měl dvanáct bratrů. Tím třináctým je zase on sám.

o U kulatého stolu krále Artuše usedá dvanáct mužů. Stůl je rozdělen na dvanáct výsečí a třináctým je Záhubný stolec. Zde by mohl usednout jen ten, kdo by našel Svatý Grál.

o Také keltský rostlinný lunární kalendář zná břízu, jeřáb, jasan, olši, vrbu, hloh, dub, cesmínu, lísku, ostružinu, břečťan, rákos a černý bez. Tedy třináct bylin.



Číslo třináct je vlastně spíše zakončením. Když se teď zamyslíme, musí to být spíše dvanáctka, co je tím náročnějším prožitkem. A to také je. O tom, jak zajímavé je číslo 12, 21 a 3, si na ženě-in také povíme.

Philips Lumea – technologie, která vás zbaví chloupků jednou pro vždy!

11. května 2011 v 12:50 | Moda.cz |  Móda
Chcete se zbavit chloupků, ale žiletky vás již omrzely, depilační krémy nefungovaly a návštěvy kosmetických salónů by vás jen stály kupu peněz? Pak tu pro vás máme revoluční technologii v podobě přístroje Philips Lumea pro domácí použití, který jak už samotný název napovídá, vyvinula celosvětově populární značka Philips. Pojďme se tedy na tento podívat na tento přístroj a ukažme si, jak funguje a na čem je celá jeho technologie postavena.


Philips Lumea - IPL technologie

Novinka Philips Lumea používá "Intense Pulsed Light" (IPL - intenzivní pulzové světlo), technologii, která pochází z profesionálních kosmetických salónů, a teď může být používána i u vás doma. Jemné pulsy světla stimulují vlasové folikuly do takzvané klidové fáze. Výsledkem je, že chloupky přirozeně vypadnou a jejich znovuobjevení je tak zcela nemožné. Vaše pokožka tak může být příjemně hladká.


Díky novému strojku Philips Lumea bude vaše pokožka krásně hladká.
Díky novému strojku Philips Lumea bude vaše pokožka krásně hladká.


Jak technologie IPL funguje

Světlo IPL zahřívá samotný chloupek a jeho kořínek pod pokožkou. Jemné pulzy světla jsou absorbovány vlasovým melaninem. Vnitřní optický filtr navíc zajistí, aby se do pokožky nedostalo žádné UV záření. Energie světla stimuluje vlasový kořínek, tak aby přirozeně vypadl. Stav totálně hladké pokožky může být udržován opakovaným používáním, a to každé dva týdny pro oblast třísel a každé čtyři týdny na nohy. Klinické výsledky dokazují, že k redukci chloupků dochází již po dvou použitích. Optimálních výsledků je pak dosaženo již po 4-5 použitích.






Technologie intenzivního pulsového světla navíc může být nastavena tak, aby odpovídala tónu vaší pokožky (bílá, béžová, lehce hnědá, středně hnědá nebo tmavě hnědá) a vaší barvě chloupků (blond, hnědá, černá). Dohromady tento strojek obsahuje pět nastavení, která vám dovolí tu nejšetrnější péči, jaká je jen možná, a to i v oblasti velice citlivých míst.




Kdy IPL není efektivní


Jako u ostatních technologií, které fungují na principu světla, IPL technologie bohužel není efektivní na zcela světle blonďaté, šedé nebo červené chloupky. Technologie IPL není také účinná na přirozeně tmavou pokožku. Proto se před samotnou koupí nejprve raději poraďte s jeho prodejcem. Také pokud máte nějaké kožní problémy nebo berete léky, které způsobují citlivost na světlo, poraďte se o používání IPL technologie se svým lékařem.



Philips Lumea - konečně hladká pokožka

Značka Philips zaujímá se svými technologiemi odstraňující chloupky, vedoucí světovou pozici. Philips je synonymem pro nejlepší holicí strojky a epilátory. Na přístroji Philips Lumea pracovali odborníci ve spolupráci s dermatology po téměř deset let. Díky strojku Philips Lumea můžete konečně získat kontrolu nad vašimi nechtěnými chloupky, bez toho, abyste se museli každé ráno zdlouhavě a mnohdy nepříjemně holit. Philips Lumea vám díky technologii IPL totiž odstraní chloupky ještě před tím, než vůbec narostou. Klinické výsledky skutečně dokazují, že pokud budete strojek používat pravidelně každé dva týdny, předejdete tomu, že vám nežádoucí chloupky znovu narostou. Drahé kosmetické salóny, nepohodlné žiletky a nefungující krémy tak pro vás můžou být minulostí. Teď je tu Philips Lumea, který vám zajistí krásnou a hladkou pokožku, po které už tak dlouho toužíte. Zaplatíte za něj zhruba 400 liber (v přepočtu kolem 10 000 Kč).


Philips Lumea používá technologii intenzivních pulzů světla.